You can change most of your data in the customer portal.

However, some changes are excluded, such as your postcode or your name. In such cases, our support team will be happy to make the desired changes for you manually.

Please understand that Easybell cannot exchange your data in the case of a manual change without additional legitimation.

In this case, please send the following information by email to en.support@easybell.de:

  •  old information
  • new specification

In the case of name changes, we also require official proof of the change, e.g. a marriage certificate. Alternatively, you can also send us a copy of your identity card as proof of identity.

A change of postal code is only possible within the same area code. 

Please note that we cannot make any changes that have been requested using the contact form.

[Translate to english:]

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Einige Änderungen sind davon allerdings ausgenommen, wie beispielsweise die Ihrer Postleitzahl oder Ihres Namens. In solchen Fällen nimmt unser Support-Team die gewünschten Änderungen gerne manuell für Sie vor.

Bitte haben Sie Verständnis, dass Easybell im Falle einer manuellen Änderung nicht ohne eine zusätzliche Legitimation Ihre Daten austauschen kann.

Bitte senden Sie in diesem Fall folgende Informationen per E-Mail an support@easybell.de:

  • Alte Angabe
  • Neue Angabe

Bei Namensänderungen brauchen wir zusätzlich einen behördlichen Nachweis über die Änderung, z.B. eine Heiratsurkunde. Alternativ können Sie uns zur Legitimation auch eine Kopie Ihres Personalausweises zukommen lassen.

Eine Änderung der Postleitzahl ist nur innerhalb desselben Vorwahlgebiets möglich.

Bitte beachten Sie, dass wir keine Änderungen durchführen können, die über das Kontaktformular beauftragt wurden.